Alkotóink, Oktatóink, Állandó programok, Tanfolyamok:



Simányi Kata - Tulajdonos, üzletvezető, DECOUPAGE

Által Anikó - Blogszerkesztő, ÜVEGFESTÉS, ÜVEGMATRICA FESTÉS, GRAVÍROZÁS

Balázs Judit - DRÓTÉKSZER

Molnár Évi - TESTFESTÉS, CSILLÁMTATTOO, HENNA, SMINK

Orth Magda - WALDORF BABA VARRÁS

Szabadi Zsuzsi - GYÖNGYFŰZÉS, CSILLÁMTATTOO

Szabó Anita - MÉZESKALÁCS

KORONGOZÁS --- KOSZORÚ ÉS AJTÓDÍSZ KÉSZÍTÉS --- DECOUPAGE ÉS REPESZTÉSTECHNIKA KEZDŐKNEK ÉS HALADÓKNAK --- EgyLendület DÍSZÍTŐ FESTÉS --- GYÖNGYÉKSZER KÉSZÍTÉS --- ÚJRAHASZNOSÍTOTT HULLADÉKBÓL MERÍTETT PAPÍR (ÉS EBBŐL AJÁNDÉKTÁRGYAK) KÉSZÍTÉSE --- BATIKOLÁS --- HÍMZÉS ---HORGOLÁS --- SZABÁS-VARRÁS --- PATCHWORK --- NEMEZÉKSZER KÉSZÍTÉS --- TŰZZOMÁNC--- AGYAGÉKSZER KÉSZÍTÉS --- WALDORF BABA VARRÁS

(részletekért klikkelj a kiválasztott programra)

ÖRÖMMEL TUDATJUK, HOGY AZ ELSŐ FÉLÉVBEN BIZTOSAN NEM LESZ ÁRVÁLTOZÁS A MŰHELYPROGRAMOKBAN!

Legközelebbi programjaink:
Az alkotni vágyókat két helyszínen várjuk. Szombat délelőttönként továbbra is az Erdőszél utcai Alkotóműhelyben, illetve a Petőfi udvarban a Kézműves Boltban hétköznaponként is, előzetes egyeztetés szerint.


2012. január 28. szombat délelőtt 9-11 óráig - Valentin napi készülődés: Drótékszer készítés


2012. február 11. délelőtt 9-11 óráig - Klasszikus decoupage kurzus Katával


2012. február 11. délelőtt 9-11, és délután 15-17 óráig - valentin napi készülődés: Drótékszer készítés


2012. február 11. Szombat délelőtt 9-11 óráig - Valentin napi készülődés: Gyöngyékszer készítés


2012. február 11. Szombat délelőtt 9-11 óráig - Valentin napi készülődés - Patchwork

2012. február 11. Szombat délután 15-19 óráig - Valentin napi fesztivál


2012. február 18. Szombat délután 15-19 óráig -Maszkabál

2010. november 7., vasárnap

Őszi tábor - 2010. november 1-5. Élménybeszámoló

Az őszi táborról élménybeszámolónkat több részletben szeretnénk Nektek tálalni.

El is kezdjük pont a közepén, mert Anikó a szerdai napon debütált nálunk " táborilag "! Szeretnénk Nektek tolmácsolni kedves sorait pár képpel színesítve:


Kedves Gyerekek, Kedves Szülők!

A mai nap különösen fontos volt számomra! Nem, nem azért mert szülinapom volt! Az már volt olyan sok, hogy szinte megszoktam az érzést, ami ilyenkor van! Viszont olyan nap nem volt még az életemben, amikor ilyen fantasztikus kis csapattal ünnepelhettem.
Az én életemben ez volt az első nap Kata kézműves táborában!
Bevallom, nagyon féltem. Féltem attól, hogy egyáltalán egy kiskanalat megtalálok-e, amivel megkeverhetem a teátokat. Féltem attól, hogy elfogadok-e, hogy szimpatikus leszek-e, hogy meg tudok-e felelni elvárásaitoknak! Féltem attól, hogy meg tudjuk-e csinálni a kitűzött feladatot, hogy hogy fog menni a kontúrozás, és a festés, hisz volt köztetek egész kicsi gyerek is. És féltem még attól is, hogy nem bírok ellenállni annak, hogy megsimogassam Sanyit
(aki nem ismeri Sanyit, Ő Kata méltóságteljes, kékvérű macskája - a szerk. megjegyzése) és attól is féltem, hogy ha megsimogatom, Ő majd jól megharap! :-)
Elmondhatom, hogy rendkívül jól vettétek az akadályokat! Minden feladatot nagyon ügyesen, és szépen megoldottatok. A művek gyönyörűek lettek! Éreztem a tekinteteitekből, a szavaitokból, hogy szerettek, hogy elfogadtatok. Nagyon örülök, hogy veletek lehettem, és remélem, hogy lesz még sok-sok ilyen kellemes nap, amikor együtt alkothatunk! Én várlak benneteket, amikor csak lehetőség lesz rá. Nagy szeretettel adom át nektek az üvegfestésről megszerzett tudásom, tapasztalatom, és segítlek benneteket más kézműves technika elsajátításában is!
Remélem Ti is ugyanilyen jól éreztétek magatokat!
Köszönöm Nektek ezt a napot! 


Üdv: Anikó
 

Ui: Sanyi nem harapott meg!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése